Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Garancia

Garanciális Feltételek és Ügyintézés

Kedves Vásárlóink!

Amennyiben szükséges, garanciális ügyintézésért kérjük, vegyék fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon. Miután kapcsolatba léptek velünk, haladéktalanul megkezdjük a garanciális folyamatot.

  1. Garancia Időtartama és Feltételei:

    • A megvásárolt terméket 15 munkanapon belül, szükség esetén további 15 munkanappal meghosszabbítva, új vagy javított állapotban rendezzük.
    • A gyártó által javított vagy gyári javítással helyettesített termékek esetében a garancia az eredeti vásárlás dátumától számított minimum 1 évre szól.
    • A garancia újraindul, amennyiben a termékcsere raktárkészletről, új, dobozos termékre történik.
    • Az elkészült garanciális termékeket maximum 3 hónapig őrizzük, ezt követően megsemmisítjük.
  2. Garancia Érvényessége:

    • A garancia nem érvényes a fizikailag sérült, törött vagy égett termékekre.
    • Inteles alaplapok esetén érvénytelen a garancia, ha a processzorláb elhajlott vagy a processzor fedél hiányzik.
  3. Feltételes Garanciális Ügyintézés:

    • Amennyiben a termék feltételes állapotban kerül visszajuttatásra, az ügyintézési idő 3-6 hónapig is eltarthat, és a termékcsere ebben az esetben sem garantált.
  4. Élettartam Garancia:

    • A termékre minimum 1 év garanciát biztosítunk a vásárlás dátumától számítva, vagy addig, amíg beszállítóink készleten tartják a terméket.

Köszönjük, hogy minket választottak! Amennyiben bármilyen kérdésük van, forduljanak hozzánk bizalommal.

Árukereső.hu