Garancia
Garanciális Feltételek és Ügyintézés
Kedves Vásárlóink!
Amennyiben szükséges, garanciális ügyintézésért kérjük, vegyék fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon. Miután kapcsolatba léptek velünk, haladéktalanul megkezdjük a garanciális folyamatot.
-
Garancia Időtartama és Feltételei:
- A megvásárolt terméket 15 munkanapon belül, szükség esetén további 15 munkanappal meghosszabbítva, új vagy javított állapotban rendezzük.
- A gyártó által javított vagy gyári javítással helyettesített termékek esetében a garancia az eredeti vásárlás dátumától számított minimum 1 évre szól.
- A garancia újraindul, amennyiben a termékcsere raktárkészletről, új, dobozos termékre történik.
- Az elkészült garanciális termékeket maximum 3 hónapig őrizzük, ezt követően megsemmisítjük.
-
Garancia Érvényessége:
- A garancia nem érvényes a fizikailag sérült, törött vagy égett termékekre.
- Inteles alaplapok esetén érvénytelen a garancia, ha a processzorláb elhajlott vagy a processzor fedél hiányzik.
-
Feltételes Garanciális Ügyintézés:
- Amennyiben a termék feltételes állapotban kerül visszajuttatásra, az ügyintézési idő 3-6 hónapig is eltarthat, és a termékcsere ebben az esetben sem garantált.
-
Élettartam Garancia:
- A termékre minimum 1 év garanciát biztosítunk a vásárlás dátumától számítva, vagy addig, amíg beszállítóink készleten tartják a terméket.
Köszönjük, hogy minket választottak! Amennyiben bármilyen kérdésük van, forduljanak hozzánk bizalommal.